طرح بازاريابي تجاری کفش راحتی ۲۴ صفحه بصورت ورد فهرست مطالب طرح تجاري (كفش ) ۲ مقدمه. ۲ ۱- مروري بر محصول توليد شده ۲ ۲- تجزيه و تحليل موقعيتي.. ۴ الف) محيط موقعيتي.. ۴ ب) محيط خنثي.. ۷ ج) محيط رقابت.. ۷ د) محيط شركت.. ۱۰ ماتريس SWOT. 11 3- بازار هدف.. ۱۳ ۴- مسائل و مشكلات و فرصت ها ۱۷ ۵- اهداف بازاريابي.. ۱۸ ۶- استراتژي بازاريابي.. ۲۱ ۷- تاكتيك هاي بازاريابي.. ۲۲ ۸- اجرا و كنترل. ۲۳ محاسبه نقطه سر به سر. ۲۳ ميزان فروش در نقطه سر به سر. ۲۳ سود ناويژه ۲۳ نرخ برگشت سرمايه. ۲۴ طرح تجاري (كفش ) مقدمه واقعيت مهمي كه امروزه نيازمند تفكر ميباشد اين است كه رشد و توسعه صنايع بدون طراحي و اجراي استراتژي مناسب مقدور نميباشد. يكي از مهمترين استراتژيهاي توسعه صنايع مخصوصاً صنايع كوچك، ايجاد خوشههاي صنعتي است. در حال حاضر نزديك به سه دهه است كه توسعه صنعتي مبتني بر مدل خوشههاي صنعتي، به عنوان يك استراتژي نوين مورد توجه برنامه ريزان و سياستگذاران در كشورهاي صنعتي و در حال توسعه ميباشد . از آنج …