طرح بازاريابي توليد قاب عينك ۱۷ صفحه بصورت ورد فهرست طرح بازاريابي توليد قاب عينك ۲ ۱- مقدمه. ۲ ۲- تجزيه و تحليل موقعيتي.. ۲ الف) محيط موقعيتي.. ۲ ب) محيط خنثي.. ۳ ج) محيط رقابت… ۴ د) محيط شركت… ۵ تحليل SWOT. 6 راهبردهاي SO.. 6 راهبردهاي ST. 6 راهبردهاي WT. 6 راهبردهاي WO.. 6 3- بازار هدف… ۷ ۴- مسائل و مشکلات و فرصت ها : ۸ ۵-اهداف بازاريابي.. ۹ ۶- استراتژي بازاريابي.. ۱۰ ۷- تاكتيك هاي بازاريابي.. ۱۱ ۸- اجرا و کنترل. ۱۳ ارائه نتايج: ۱۳ طرح بازاريابي توليد قاب عينك ۱- مقدمه يکي از صنايعي که درسال هاي اخير سرمايهگذاريهاي وسيعي در کشور روي آن صورت گرفته است و از حاشية سودبالايي نيز برخوردار بوده است، صنعت قاب عينك سازي است. تهديد بزرگ پيش روي اين صنعت در شرايط فعلي، افزايش بيروية تعداد توليدکنندگان قاب عينك در کشور است که اگر براي توسعة بازار آنها فکري نشود، بدون شک منجر به ورشکستگي تعداد زيادي ازتوليدکنندگان کشور خواهد شد .در اين تحقيق به بررسي بيشتر در اين مورد مي پردازيم. با خلاقیتی …