لینک دانلود پایین صفحه قابل ویرایش و آماده پرینت تعداد اسلاید:۴۴ بخشی از اسلایدها: هدف از اين ارايه! مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند؟ چرا بعضي ها از كارشان راضيند و چرا بعضي ها نه؟ ايا رضايت موضوعي مربوط به كار است يا شخصي؟ رضايت و نارضايتي چه شكلي دارد و چطور خود را نشان مي دهند؟ آيا رضايت و نارضايتي حد و ميزان دارد؟ اشتباهات رايج سازمانها/مديريتها در راضي نگاه داشتن كارمندانشان چيست توقعات پايه كاركنان براي راضي بودن چيست؟ مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند؟ رفتار راضي كننده اهداف ارزشها، نگرش نيازها مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند؟ یافتن ترکیبی مناسب از: چه می توانند بکنند: (دانش و مهارت و قابلیت) چه باید بکنند (دستورالعمل ها و شرح وظایف) چه می خواهند بکنند: (نيازها، انگيزه . . . . ) چرا بعضي ها از كارشان راضيند و چرا بعضي ها نه؟ * شناخت و شفاف بودن در مورد نيازهاي واقعي خود * ارزشهاي مشترك با كار * تاثيرات مثبت و يا منفي محيط، جايگاه اجتماعي، نرخ م …