یکی از مباحث مهم در عملکرد مصرف کننده،درک چگونگی تصمیم گیری مصرف کنندگان می باشد که همیشه مورد توجه محققان،بازاریابان و مدیران صنعتی بوده است.پس از ناامیدی از روش های سنتی،روش های نوین و ترکیبی از قبیل بازاریابی عصبی توسعه یافته اند.ناتوانی مردم در توصیف احساساتشان به عنوان یک روش خودارزیابی،از دلایل مهم برای سودمندی بازاریابی عصبی می باشد.بازاریابی عصبی به عنوان یک شاخه علمی پلی است به سوی مطالعه رفتار مصرف کننده توسط علم عصب شناسی و شاخه ای جدید در بازاریابی است که واکنش های سطح نیمه هوشیار مشتریان را نسبت به گروه های محصولات،کالاها و برندها مطالعه میکند تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر سال انتشار:۱۳۹۴ برگرفته از متون مختلف علمی در سایت های پژوهشی تعداد صفحات: ۳۰ …
با برچسب: بازاریابی, بازاریابی عصبی, ذهن مشتریان, مشتریان محصولات و خدمات, نیات رفتاری مشتریان
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی