لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:۲۶۰ ـ مسئله تحقيق شبكههاي خبري تلويزيوني يكي از جلوههاي جديد عصر ارتباطات هستند كه بيش از دو دهه از عمر آنها نميگذرد، با اين حال جايگاه ويژهاي در ميان رسانههاي بصري دنيا براي خود باز كرده و مخاطبان قابل توجهي به خود جذب كردهاند. سرعت تبادل اطلاعات و اخبار در دنياي كنوني و تأسيس غولهاي تلويزيوني كه در كوتاهترين زمان ممكن اخبار و وقايع را جمع آوري و به اشكال مختلف و به صورت جذاب به اقصي نقاط جهان ارسال ميكنند محققان و پژوهشگران ارتباطات جمعي را به كاوش در خصوص چگونگي فعاليت رسانههاي اطلاع رساني به ويژه فعاليت شبكههاي خبري ترغيب كرده است. شبكههاي خبري تلويزيوني مانند ساير رسانهها (راديو، مجلات، روزنامهها، تابلوهاي ديواري، اينترنت و حتي كتابها و خودكارها و …) نوعي از تبليغات را در خود جاي دادهاند. تبليغات يك جريان زنده، يك فعاليت اقتصادي، يك صنعت يا حرفه و جزئي ا …