حرفه ای های تبلیغات مدرن: آلبرت لاسکر ۱۸۸۰-۱۹۵۲ روزنامه نگار -خبرنگار روزنامه گالستون نظافتچی در شرکت لرد و توماس به خاطر جبران باخت در قمار شروع کار به عنوان آگهی نویس و موفقیت در این زمینه ۱۹۰۴ سهام دار لرد و توماس و دیدار با جان ای کندی لاسکر معتقد بود که تاثیر گذاری تبلیغات وابستگی زیادی به محتوای آن دارد. مفهوم “آگهی فروشنده” متقاعد سازی به جای ظواهر گول زننده و شلوغ استخدام یک مدیر هنری را تا سالهای متمادی نپذیرفت آلبرت لاسکر ۱۸۸۰-۱۹۵۲ لاسکر اعتقادی به تحقیقات بازار نداشت مدیریت تبلیغات حزب جمهوری خواه لورد و توماس را به فوت، کن و بلدینگ فروخت ” هیچ تبلیغاتچی در دنیا به جز من وجود ندارد.” ویلیام برن باخ ۱۹۱۱-۱۹۸۲ تحصیلات آکادمیک در حوزه زبان، موسیقی و فلسفه شروع کار در شرکت گری به عنوان تولید کننده محتوا ۱۹۴۷ شروع فعالیت به عنوان مدیر هنری دلزدگی از فضای خشک و بی روح تبلیغات تاسیس شرکت DDBدر سال ۱۹۴۹، به کمک مکسول دن و ادوین دویل کیفیت ایده خلاق و اجرای عالی آن رمز موفقیت در تبلیغات است مردم از تبلیغات متنفر نیستند بلکه بی تفاوت هستند. علاق …