چکیده بازاریابی عصبی اخیراً مورد توجه فراوانی قرار گرفته است این علم جدید تلفیقی از دو علم بازاریابی و عصب شناسی هست.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شددن در جزئیات پیچیده است،تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.با افزایش رقابت بین شرکتهای بیمه در زمینه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار مدیران این شرکت ها ناگزیر به دنبال راه هایی برای کسب رضایت بیشتر و وفاداری مشتریان هستند.مشتریان همیشه و شاید به طور واضح هنوز هم عامل حیاتی در حفظ موقعیت مطلوب در بازار و عامل سود هستند.مدیران و کارکنان شرکت های بیمه گذار باید اقدامات اساسی در نورومارکتینگ را بکار بگیرند تا بر رفتار مشتریان خود تأثیر بگذارند و آنها را به برند موردنظر خود متعهد سازند.ازجمله ایناقدامات عبارت است از تمرکز بر روی ذهن و نیاز مخاطب،حرکات انفجاری و تأثیرگذار بر روی ذهن مشتریان، شکستن مقاومت مشتریان،قانع کردن مغز مشتری،راضی کردن مشتری از طریق احساسات وی و در نهایت قانع کردن حافظه مشتری،قانع کردن ناخودآگاه مشتری و قانع کردن خودآگاه مشتری هست.آنان همچنین با شناسایی ناخودآگاه مشتریان می توانند …
با برچسب: تبلیغات, دانلود مقاله بازاریابی عصبی, دانلود مقاله به یادسپاری پیام های تبلیغاتی, مولفه های بازاری?, پیام تبلیغاتی
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی