لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۷ مقدمه : با توجه به رقابت شديد در بازارهاي امروزي و تننوع روز افزون محصولات رقابت اغلب به يكي از اشكال زير به وقوع مي پيوند : كيفيت يكسان و قيمت پايين تر قيمت يكسان و كيفيت بالاتر قيمت و كيفيت يكسان ، خدمات بيشتر از دغدغه هاي مهم سازمان توليدي در ايران كالاهاي مصرفي توليد مي كنند كه امروزه تقريباٌ تمامي آنها فروش گرا هستند (Salesoriented) موارد ذيل مي باشد . عدم توانايي حداقل پيش بيني فروش مطمئن فروش نا منظم ماهيانه كه عملكرد ساير واحدها را نظير تداركات ، برنامه ريزي توليد را تحت اشعاع قرار مي دهد عدم توسعه و نفوذ در بازار به اندازة كافي ارتباط با مشتريان بهينه سازي هزينه هاي بازاريابي و افزايش اثر بخشي آن بهينه سازي ريسك فروش فروش محصولات در ابتداي هرسال با توجه به افزايش قيمت ناشي از تورم هدف از ارائه مقاله . به كارگيري يك روش علمي كه تلفيقي از روش هاي برنامه ريزي استراتژيك در امر دسته بندي مشتريان و استفاده از مدل تخفيف كلي all unite discaunt و يك مدل مدير ابداعي جهت فائق آمدن و مشكلا …