لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۲۲ دانشگاه تهران دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي روش تدريس ايفاي نقش استاد: دكتر كمال دراني فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه هدف اساس مضموم نقش افرادي كه در روش ايفاي نقش شركت دارند مراحل اجراي روش تدريس ايفاي نقش محاسن و محدوديتهاي روش ايفاي نقش منابع و مآخذ مقدمه « مي شنوم فراموش مي كنم، مي بينم به خاطر مي آورم. انجام مي دهم درك مي كني» به نقل از :Mark Sutcliffe « يكي از روشهاي خلافي كه در فعاليتهاي يا دادن براي ياد گرفتن به كار مي رود، روش ايفاي نقش يا وانمود سازي است. اين روش علاوه بر اين كه يادگيري كودكان و نوجوانان را عميق و پر بار مي كند. بسيار دكش و ذوق آفرين نيز هست. روش وانمود سازي از زندگي واقعي انسان ها، به ويژه زندگي شعف انگييز كودكان و نوجوانان گرفته شده است. همه دوست دارند در قالب شخصيت هاي ديگر در آيند و به بازي نقش بپردازند. انسان ها در زندگي روز مره خود همواره از شخصيت هايي كه دوست دارند يا از آنها خوششان مي آيد تقليد مي كنند و مي كوشند دفتار و منش آنها ر …
با برچسب: تحقیق, تحقیق درباره دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی, تربیتیدانشگاه, تهران, دانشکده, درباره, روانشناسی, علوم, و
ارسال در : کتاب ، جزوه
ارسال در : کتاب ، جزوه