لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۴ اثر تبلیغات در اسنک چی توز – چی توز نام انگلیسی اسنک های یک کمپانی انگلیسی است. میمون چی توز کاراکتر شناخته شده ی بین المللی این برند است. – چی توز محصولی از شرکت صنایع غذایی دنیاست که معروفترین نام تجاری شناخته شده در ایران در زمینه تولید اسنک است. – ماده اصلی تشکیل دهنده محصول اسنک ذرت است. – انواع اسنک ۱- اسنک توپی ۶- اسنک با پنیر ۲- اسنک کرانچی ۷- اسنک چرخی ۳- اسنک طلایی ۸- اسنک موتوری ۴- اسنک حلقه ای ۹- مانچی تند و آتشین ۵- اسنک جنگلی ۱۰- سالسا تند با لیمو – ساختار لوگوی نوشتاری چی توز در بسته بندی – انتخاب لوگوی چی توز با استفاده از فونت های آماده چاپی نیست بلکه توسط طراح طراحی شده است. هماهنگی بین لوگوی فارسی و انگلیسی برقرار است و طراحی لوگو با فرم های نرم و متناسب با یک محصول غذایی انجام شده. – استفاده از رنگ ثابت قرمز در لوگو که تحریک کننده اشتها است در همه ی بسته بندی به چشم میخورد و احاطه آن با خطوط پهن سفید برای گیرایی بیشتر مخاطب و تفکیک لوگو از زمینه، که در بسته، زمینه مت …
با برچسب: اثر, اثر تبلیغات در اسنک چی توز, اسنک, تبلیغات, توز, توزاثر, در, چی
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی