لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۰۵ بخش اول: تعريف گرافيك محيطي: طراحي گرافيك از عوامل امر تبليغ و پيام رساني در روزگر ماست. و در جوامع به اصطلاح پيشرفته. در همه زمينه ها و زواياي زندگي حضوري محسوس دارد. بشر امروزي با طراحي گرافيك در سينما و تلويزيون، روزنامه، نشريات. اعلان هاي تبليغي و تجاري، علائم راهنمايي و رانندگي، بسته بندي كالاها، تابلو و ويترين فروشگاهها و حتي معماري و آرايش شهرها و تزيين خانه ها و طراحي پارك ها سر و كار دارد. گرافيك محيطي از يك سو، بخش مهمي از محيط و اشياء پيرامون خود را بر مبناي معيارها و الگوهاي زيبايي شناختي گرافيك شكل مي دهد. و از سوي ديگر به واسطه زبان گرافيك با محيط و اشياء و انسان هاي ديگر گفتگو كرده و ارتباط برقرار مي كند. «شناخت و تسلط بر فرهنگ محيط بيشترين اهميت را در كار گرافيك محيطي دارد. وقتي طراح با فرهنگ و روحيه جامعه آشنايي عميق داشته باشد، به آساني مي توان، آشناترين بيان و ارتباط را با بيننده برقرار كند. معماري و گرافيك هر دو كاربرد اجتماعي دارند و ضرورتاً بايد با بافت فره …