این فایل حاوی ۳۴ اسلاید درباره نقش رسانه ها در مدیریت بحران می باشد که برای دانشجویان رشته های مختلف قابل استفاده است. فهرست مطالب: تعریف بحران ويژگي بحران تعریف مدیریت بحران هدف از مديريت بحران انواع بحران عوامل ايجاد بحران مراحل ساماندهي به بحران راههاي مقابله با بحران مدير بحران الزامات مدیریت اثر بخش بحران ویژگی های مدیران موفق بحران انواع دیدگاه رسانه ها نسبت به بحران استراتژی های رسانه ای در مواجهه با بحران تیغ دولبه : نقش دوگانه رسانه ها در بحران مراحل جنگ های نوین جنگ رسانه ای استراتژی های رسانه ای در بحران رسانه ملی و بحران های پنهان نقش رسانه ها در بحران های طبیعی نقش رسانه ها در مرحله قبل ازبحران نقش رسانه ها در حین بحران نقش رسانه ها در مرحله پس از بحران الزامات رسانه برای مدیریت موفق بحران ۱-موارد مورد نیاز آموزش و اطلاع رسانی ۲-جامعه هدف برای آموزش های مختلف در گروه های الف، ب، ج ۳- دستگاههاي اجرايي مرتبط براي آموزش در خصوص ۴- امكانات مورد نياز ۵-شيوه هاي اجرايي ۶-پيشنهادات كلي …
ارسال در : علوم انسانی