اين فايل حاوي مطالعه پاورپوینت مشتری مداری مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 45 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرستمشتری مداریشعار شرکتهای مشتری نواز:خصوصیات شرکتهای مشتری نوازانتظارات مشترکین از شرکتهای آب و فاضلاب : مديريت درآمد و امور مشترکین عهدار سه وظيفه زير می باشد دیدگاه شرکت و مشترکین امور مشترکین و ثروت آفرینی دلايل لزوم جلب رضايت مشتری از بعد اقتصادی راهکارهای نتیجه بخش برای وصول هرچه بهتر درآمدهارفتار مناسبسادگی و سهولتانعطاف پذیریعوامل موثر بر رضایت مشترکین کاربری های مختلف آب :پیشنهاد ارائه شده به شرکتهای آب و فاضلاب شهری :MBOدر ارتباط با روش اثرات تعویض کنتورهای آبتصویر محیط برنامه …
ارسال در : کتاب ، جزوه