لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:۱۹ نقش رسانهها در تبليغات مقدمه پستمدرنيسم و يا به عبارتي پسانوگرايي، اصطلاحي براي توصيف گرايشهاي پس از دهه ۱۹۶۰ در عرصه معماري، هنر، ادبيات، فلسفه، فرهنگ و جامعهشناسي است. برخي نظريهپردازان نيز آن را به جنبش ضدنوگرايي تعبيركردهاند. يكي از عواملي كه پست مدرنيسم در جهان تبليغات، ارتباطات و بازاريابي، بويژه در مقوله دهكده جهاني با پيشرفت تكنولوژي كامپيوتر، وب و اينترنت، بر آن تاثير گذاشته است و بحثهاي بسيار زيادي درباره آن وجود دارد، رسانهها هستند. اين سبك يا جنبش، تمامي تفاوتهاي اصطلاحات، نمادها و فرهنگهاي سرزمينهاي مختلف را در عصر اطلاعات، يكپارچه و متحد ميگرداند. در عرصه بازاريابي و تبليغات سخن پستمدرنيسم به طور خلاصه اين است كه نبايد خود را محدود به استفاده از ابزارها و امكانات و رسانه هاي رايج بازاريابي و تبليغات مدرن كرد، بلكه از تمامي ابزارها، امكانات و رسانه هاي سنتي و غير سنتي ميتوان بهره برد. در اين مطلب ب …