طرح بازاريابي توليد بيسكوئيت ۲۱ صفحه بصورت ورد فهرست مطالب طرح بازاريابي توليد بيسكوئيت ۲ ۱- مقدمه. ۲ ۲- تجزيه و تحليل موقعيتي.. ۳ الف) محيط موقعيتي.. ۳ ب) محيط خنثي.. ۵ ج) محيط رقابت.. ۵ د) محيط شركت.. ۶ تحليل SWOT. 7 راهبردهاي SO.. 7 راهبردهاي ST. 7 راهبردهاي WT. 8 راهبردهاي WO.. 8 3- بازار هدف.. ۹ ۴- مسائل و مشکلات و فرصت ها : ۱۱ ۵-اهداف بازاريابي.. ۱۳ ۶- استراتژي بازاريابي.. ۱۳ ۷- تاكتيك هاي بازاريابي.. ۱۵ ۸- اجرا و کنترل. ۱۸ ارائه نتايج: ۲۱ طرح بازاريابي توليد بيسكوئيت Marketing Plan1- مقدمه واژه شیرینی به هر گونه فراورده غذایی اطلاق می شود که بخش عمده آن شکر باشد. مردم نقاط مختلف دنیا، واژه های متفاوتی را برای شیرینی به کار می برند. آب نبات، شکلات، آب نبات چوبی، ویفر، انواع شیرینی های خشک و تر و… همه جزو شیرینی ها هستند که البته خود، در دسته اسنک ها قرار می گیرند. معمولاً این واژه را برای انواع کیک ها، بیسکوییت ها، پودینگ ها و دیگر شیرینی هایی که برای مصرفشان نیاز به کارد و چنگال می باشد هم به کار می …