لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۴۵ مقدمه امروزه با رشد اينترنت و دسترسي سادهتر به آن و از طرف ديگر، فهم اينكه با استفاده از اين محيط ارتباطي، ميتوان انجام امو را سريعتر كرد، بحث IT و مواردي چون تجارت الكترونيكي، دولت الكترونيكي، آموزش الكترونيكي و دهها مورد ديگر داغ شد. اين مقاله سعي دارد تا بر اساس مفاهيم مورد تاكيد بر IT، به يكي از اهداف اصلي در اين مقوله كه همانا Customer- Based بودن محصول است، برسد. از مواردي كه باعث ميشود تا سازمانها و ارگانها با ديد بهتري در مورد تكنولوژي اطلاعات دپارتمان خود كه بعضاً بدان احساس نياز فراوان ميشود، بنگرند، مبحث پرتال است كه با بهرهگيري از نكات دقيق و اساسي در سرويسدهي بهتر به ذينفعها، امروزه توجه بسياري از توليدكنندگاني چون اوراكل، Redhat و … را به خو جلب كرده است. در واقع پرتال، راهي است در جهت دادن اختيارات و راحتي بيشتر به كاربران. تعريف در محيط رقابتي اقتصادي امروز، سازمانها تحت فشار شديدي از طرف ذينفع&zw …
با برچسب: 35, الکترونیک, تجارت, دانلود تحقیق کامل درباره پرتال در تجارت الکترونیک 35 ص, در, صمقدمه, پرتال
ارسال در : فنی و مهندسی
ارسال در : فنی و مهندسی