لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۵۸ به نام خدا كتابچه “بازاريابي الكترونيك” استاد: خانم نيك زاده مباحث ويژه رشته IT دوره كارشناسي مركز آموزش خانه صنعت و معدن بهار ۸۷ بخش اول:کليات تجارت الکترونيک تعاريف گوناگون از تجارت الکترونيک ساده ترين تعريف تجارت الکترونيک ، تجارتي است که بوسيله ابزارهاي الکترونيکي انجام مي شود که اين خود قطعا شامل تلفن و فکس براي انجام فعاليتهاي تجاري خواهد بود.بدين معني که هرزماني که شما کاتالوگي را مثلا از طريق پست دريافت مي کنيد يا فکس ارسال مي کنيد و يا گوشي تلفن را برمي داريد در حال انجام معاملات و تراکنشات تجارت الکترونيک هستيد. ( کتابCIW E-commerce Designer. Certification Bible نوشته Chris Minnick & Margaret T.Minnkk, ) تجارت الکترونيک مي تواند بعنوان مجموعه اي ازکامپيوترهاي متصل به اينترنت تعريف شود که فعاليتهاي تجاري را ساپرت نموده و باعث افزايش سرعت تحويل و کاهش هزينه هاي عملياتي مي شود ضمن اينکه سبب بهبود فرايند تصميم گيري و کاهش هزينه هاي عملياتي، توسعه کانالهاي توزيع و بازارها، کاه …
با برچسب: 64, الکترونیک, بازاریابی, خدا, دانلود تحقیق کامل درباره بازاریابی الکترونیک 64 ص, صبه, نام
ارسال در : فنی و مهندسی
ارسال در : فنی و مهندسی