لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۵ بررسي ميزان پويايي كتابخانههاي مدارس دوره راهنمايي و متوسطه نظري شهر اصفهان در سال تحصيلي ۸۰ ـ۷۹ » مقدمه از مهمترين وظايف آموزش و پرورش آماده ساختن دانش آموزان براي خود آموزي و حركت به سوي نوعي يادگيري خود انگيخته و نهايتاً خود سازي است . كتابخانه آموزشگاهي در نظام مبتني بر خود آموزي دانش آموز در نيمي از فعاليت آموزشي سهيم است . فعاليت كتابخانههاي آموزشگاهي موفق چنان با ساير فعاليتهاي آموزشگاهي در هم آميخته كه گاه از آن به منزله مركز منابع آموزشي ، مركز مواد آموزشي و گاه مركز يادگيري نام مي برند ، بنابراين بررسي وضعيت اين كتابخانهها و پويايي آن مي تواند به پيشبرد اهداف آموزش و پرورش ياري رساند . هدف پژوهش آگاهي از وضعيت موجود كتابخانههاي آموزشگاهي در سال تحصيلي ۸۰ ـ ۱۳۷۹ و مقايسه امكانات ، وسايل و تجهيزات ، نيروي انساني و ديگر ويژگيهاي آنها با استاندارد مورد قبول. سئوالهاي پژوهش ۱٫ ميزان فضا و ا …
با برچسب: بررسی, تحقیق و بررسی در مورد بررسی میزان پویایی و کتابخانه کامل, میزان, و, پویایی, کامل, کتابخانه
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی