لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۶ روش تدریس تشدید برای بزرگسالان هدف: آشنایی با شكل، اسم تشدید و روش تلفّظ حرف مشدّد است. و در پایان از دانش آموزان انتظار میرود كه: ۱ ـ علامت « تشدید » را بشناسند. ۲ ـ نحوه خواندان « حرف مشدّد » را یاد گرفته باشند. ۳ ـ هركلمه و آیهای كه دارای علامت تشدید (، سكون ، حركات و حرف مدّی ) است را مشخّص نمایند و آن را به صورت شمرده و صحیح بخوانند. مراحل تدریس تشدید ۱ ـ یك كلمه دو بخشی كه دارای علامت تشدید باشد به صورت تفكیك و بخش بخش مینویسیم و از دانش آموزان میخواهیم تا آن را بخش بخش بخوانند. ۲ ـ توضیح میدهیم: برای تلفّظ این كلمه، باید دوبار زبان به محلّ تلفّظ یك حرف برخورد كند و این كمی مشكل است، عربها برای سهولت، آن دو را در هم ادغام میكنند. ۳ ـ ادغام را تعریف میكنیم و نشانه آن را كه علامت تشدید است نشان میدهیم . ۴ ـ روش خواندن حرف مشدّد را بیان میكنیم. ۵ ـ روی كلمات دو بخشی، سه بخشی، چهار بخشی كه دارای علامت …
با برچسب: برای, بزرگسالان, بزرگسالانروش, تحقیق روش تدریس تشدید برای بزرگسالان, تدریس, تشدید, روش
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی