لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۴۳ درآمدي بر چگونگي جايگزيني روشهاي نوين آموزشي به جاي روشهاي سنتي چكيده در اين مقاله سعي شده است كه علل تداوم تدريس به صورت سنتي و معلم محوري بررسي گرديده و همچنين روشهاي نويني جهت جايگزيني آنها ارائه گردد . در اين مقاله مواردي نظير : الف) تأثير برنامه و ساخت نظام آموزشي. در بررسي ساختار نظام آموزشي هر كشور دو نظام كاملاً متمايز وجود دارد: ” نظام متكي بر اصالت مواد درسي “نظام متكي بر رشد همه جانبه فرد. با بررسي ويژگيهاي اين دو نظام معلوم مي شود كه نظام آموزشي كشور، نظام متكي بر اصالت مواد درسي است و از ديدگاه متخصصين علوم تربيتي نتيجه چنين نظامي الزاماً اين است كه معلمان ابتكار و آزادي عمل ندارند و نمي توانند به روشهاي فعال آموزشي بپردازند. ب ) عدم آشنايي معلمان با روشهاي نوين آموزشي. “اطلاعات پراكنده و محدود معلمان از روشهاي فعال آموزشي “عدم آگاهي معلمان از چگونگي سازماندهي كلاس و مديريت زمان ” نبودن هيچ دوره آموزشي براي دبيراني كه علاقه مند به تغيير در شيوه هاي آموزشي خ …