لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۵ چگونه مي توان ميزان يادگيري اثر كاهش فشار هوا بر نقطه جوش آب را در كلاس اول راهنمائي افزايش داد؟ پژوهشگر: سعيد محمدي سمت: دبير علوم تجربي آموزشگاه: شاهد المهدي شهرستان: خمين سال تحصيلي: ۸۸-۱۳۸۷ فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه بيان مساله مشكل چيست؟ ويژگي گروههاي مورد پژوهش گردآوري اطلاعات(شواهد۱) تحليل يافته هاي ۱ برداشت از يافته هاي ۱ گردآوري اطلاعات(شواهد ۲) تحليل يافته هاي ۲ برداشت از يافته هاي ۲ فهرست منابع و ماخذ مقدمه دوره اي را كه در آن زندگي مي كنيم عصر مي كنيم انفجار اطلاعات مي نامند و فراگيران همواره زير بمباران اطلاعات از طريق راديو، تلويزيون، انواع كتب، روزنامه، مجلات، اينترنت و انواع نرم افزارهاي كامپيوتري و غيره مي باشند. كه در فرآيند ياددهي و يادگيري مي توان از اين رسانه ها در كنار كتاب درسي استفاده كرد. البته در مورد تدريس علوم تجربي روش مشاهده مستقيم و انجام آزمايش بهترين شيوه آموزش مي باشد. مخصوصا اگر ابزار و وسايل مشاهده و آزمايش داراي ويژگيهايي از قبيل: در دسترس بودن، ا …