اطلاعات در بازار سرمایه، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
فهرست مطالب ۲-۲: اطلاعات و محتوای اطلاعاتی. ۱ ۲-۲-۱: اطلاعات و نقش آن در تصمیم گیری. ۱ ۲-۲-۱-۱: اطلاعات و اثر آن بر تصمیم گیری . ۱ ۲-۲-۱-۲: نقش اطلاعات دربازار سرمايه چگونه ارزيابي مي شود؟. ۲ ۲-۲-۱-۳: چه نـوع اطلاعاتي بـه بازار سرمايه اعلام می شود؟. ۲ ۲-۲-۱-۴: برای جلوگيري از افشاي اطلاعات غلط در بازار چه بايد کرد؟. ۲ ۲-۲-۲: بازار کارا ۳ ۲-۲-۲-۱: انواع کارایی. ۳ ۲-۲-۲-۲: انواع بازار کارا ۵ ۲-۲-۲-۳: ویژگی بازارهای کارا ۶ ۲-۲-۲-۴: الگوی بازارهای کارا ۷ ۲-۲-۳: نقش حسابرسی. ۸ ۲-۲-۳-۱: تعریف حسابرسی. ۸ ۲-۲-۳-۲: عوامل توجیه کننده تقاضا برای حسابرسی. ۹ ۲-۲-۳-۳: فرضیه های بنیادی توجیه کننده تقاضا برای خدمات حسابرسی. ۱۰ ۲-۲-۳-۴: تئوری های پشتیبان تقاضا برای حسابرسی. ۱۱ ۲-۲-۳-۵: تأثیر حسابرسی بر ویژگی های کیفی اطلاعات.. ۱۲ ۲-۲-۳-۶: انواع حسابرسی . ۱۳ ۲-۲-۳-۶-۱: انواع حسابرسی از نظر تابعیت سازمانی. ۱۳ ۲-۲-۳-۶-۲: انواع حسابرسی از نظر دلیل ارجاع کار. ۱۳ ۲-۲-۳-۶-۳: انواع حسابرسی از نظر نوع رسیدگی. ۱۳ ۲-۲-۳-۶-۴: انواع حسابرسی از لحا …