لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۶ بازاریابی الکترونیک: برقراری ارتباط با مشتریان eMarketing – Keep in touch with your costomers نویسنده: adl.com مترجم:eMarketingway.ir ناشر: eMarketingway.ir تاریخ انتشار:۱۸/۰۸/۸۳ تعداد بازديد:۶۱۹۶ نظر خوانندگان نسخه قابل چاپ واحدبازاریابی الکترونیکی شرکت تجارت الکترونيک مسيرسامانه اهمیت برنامه ریزی برای بازاریابی در چند سال اخیر رشد فزاینده ای داشته است. در بازاریابی ابتدا باید هویت هر مشتری را مشخص نموده و خصوصیات هر یک از آنها را بطور مجزا مورد بررسی قراردهید. هرچه میزان ارتباط برقرارشده میان شما و مشتریتان نزدیکتر و صمیمی تر باشد به همان نسبت می توانید آنها را به سازمان خود وابسته سازید. برقراری این ارتباط صمیمی نیازمند کسب اطلاعات دقیق از مشتریانتان می باشد.بازاریابی اینترنتی – بازاریابی الکترونیک – امکانات و تسهیلات جدیدی را برای رسیدن به این هد …
با برچسب: ارتباط, اصول, اصول بازار یابی, الکترونیک, با, بازار, برقراری, مشتریان, یابیبازاریابی
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی