مدیریت سود، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
فهرست مطالب ۲-۴- مدیریت سود ۲ ۲-۴-۱- مفهوم مدیریت سود ۲ ۲-۴-۲- مدیریت سود کارا در برابر مدیریت سود ناکارا ۵ ۲-۴-۲-۱- مدیریت سود ناکارا ۵ ۲-۴-۲-۲- مدیریت سود کارا ۷ ۲-۴-۳- فرضیه های مختلف در مورد مدیریت سود ۷ ۲-۴-۴- الگوهای مدیریت سود ۹ ۲-۴-۵- مدل های مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی . ۱۲ ۲-۴-۵-۱- مدل جونز . ۱۲ ۲-۴-۵-۲-مدل تعدیل شده جونز (دیچو, اسلوان و سونی (۱۹۹۵)) ۱۳ ۲-۴-۵-۳- مدل عملکرد (کوتاری) ۱۴ ۲- ۴-۵-۴- مدل کازنیک (۱۹۹۹) ۱۵ ۲-۴-۵-۵- مدل دیچو و دچو ((دیچو و دچو (۲۰۰۲) و مک نیکولز (۲۰۰۲)) ۱۶ ۲-۷- پیشینه پژوهش … ۱۶ ۲-۷-۱- تحقیقات داخلی . ۱۶ ۲-۷-۲- تحقیقات خارجی . ۲۰ …