طرح بازاريابي لنت خودرو ۱۹ صفحه بصورت ورد فهرست مطالب ۱- مقدمه. ۲ ۲- تحليل محيطي موقعيت.. ۳ تحليل محيطي.. ۳ محيط خنثي.. ۴ محيط رقابت.. ۴ محيط شركت.. ۵ تحليل swot 5 3- بازار هدف.. ۸ ۴- مشكلات و مسائل و فرصت ها ۱۰ ۵- اهداف بازاريابي.. ۱۲ ۶- استراتژي بازاريابي.. ۱۳ ۷- تاكتيك هاي بازاريابي.. ۱۴ ۸- اجرا و كنترل. ۱۸ ضمائم. ۱۹ طرح تجاري لنت ۱- مقدمه لنت ترمز يكي از قطعات مصرفي در اتومبيل با درجه ايمني Grade A يا فوق ايمني است كه اين درجه ايمني نشان از اهميت فوقالعاده اين قطعه به ظاهر ساده دارد. در ترمزگيريهاي شديد و در مواقع حساس كه بحث ايمني جان سرنشينان خودرو و خسارات مالي سنگين مطرح است، اهميت لنت ترمز بيشتر مشخص ميشود. اما يكي از مواردي كه رانندگان اتومبيل گاهوبيگاه با آن سروكار دارند، صداي ناشي از لنت براثر ترمز كردن است. اين صدا گاه در مواقع خاصِ حركتي و گاه به دليل استفاده از نوعي ماده بهخصوص در لنت و يا اجزاي سيستم ترمزي، توليد و باعث مراجعه مكرر دارندگان خودرو به نمايندگي شركتهاي خودروس …