این مقاله بصورت Word و با موضوع متدولوژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) انجام گرفته است.مقاله برای رشته مدیریت و فناوری اطلاعات مناسب است و در ۲۳ برگه می باشد. می توانید این مقاله را از پایین همین صفحه دانلود نمایید. چكيده بـدون تـردید در جـو رقابتی و محیط نا آرام امروزی که سازمانها در آن قرار دارند و دائما گوی سبقت را از یکدیگر میربایند؛تنها سـازمانها و موسساتی میتوانند به ادامه حیات خود و توسعه روزافزون دست پیدا کنند که مـحور اصلی فعالیت خود را بـالا بـردن کیفیت خدمات و محصولات، رضایت و پایداری رضایت مشتری قرار دهند.تأمین رضایت مشتری در سازمانها چنان اهمیتی دارد که سازمانها را مجبور به استفاده از مدلها و شیوههای مدرن مدیریتی مثل مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت کـیفیت جامع و…کرده است. سازمانها از این جهت به مشتری و رضایت وی توجه دارند که این مشتری است که بهای خدمات و کالاهای آنها را میپردازد و در این عصر جهانی مشتری را به ع …
با برچسب: ECRM, MCRM, اثربخشی CRM, بازاریابی در CRM, سازمان, سیستم یکپار, متدولوژی CRM, مدیریت ارتباط با مشتری, مقاله, وفاداری مشتری, پایداری مشتری, پیـادهسازی CRM
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی