لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۰ به نام خدا همان طوری که فشار هوا پایین می آید ، فنر زیر دیافراگم فشار می آورد و پیچ به سمت عقب سر می خورد . حالا کنترل مکانیزم در طرف مخالف به شکل مستقیم فعال است و حجم سوخت کاهش یافته نیز نیاز های فشار هوای پایین را منعکس می کند. جبران فشار پیج اصلی عکس العملی نشان می دهد به نقص توربو اسب جنگی به وسیله ی برگشت به پیستون اولیه جبران می کند و سوپاپ تحویلی سوختی به کار می برد و آزاد به احتراق محدود شده است کل بار حجم سوخت با وظیفه ی فشار هوا ( تعدیل می کند کل سوپاپ پیچ متوقف که در پروانه ماشین پوشیده می شود) . محیط حساس کنترل فشار طوق چنبره ای : به واسطه فشار کمتر توده درجه غلظت هوای کاهش یافته در ارتفاع بالا را برقرار می کند . اگر تحویل سوخت استاندارد مقرر شده برای کل بار که در تزریق کننده عمل کند و هوای کافی وجود نخواهد داشت که از احتراق کامل حفاظت می کند. نتیجه فوری این که دوده تولید می شود و درجه حرارت موتور ماشین بالا می رود . محیط حساس کنترل فشار طوق چنبره ای در این شرایط می تواند …