مطالب اسلایدهای ابتدایی این پاورپوینت به شرح زیر است تعداد اسلاید : ۷۲ اسلاید Information TechnologyConcept & Management بررسی مفاهیم و طبقه بندی و معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی سیستمهای اطلاعاتی مفاهیم و تعاریف طبقه بندی و تکامل سیستمهای اطلاعاتی پردازشهای تراکنشی در مقابل سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای چگونه IT فعالیتهای سازمانی را حمایت می کند. چگونه IT زنجیره های موجودی CRM (Customer Relationship Management) و PRM (Partner Relationship Management)را حمایت می کند. معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی سیستمهای Web-Based محیط های محاسباتی جدید فهرست مطالب توصیف سیستم های اطلاعاتی مختلف تکامل تدریجی و طبقه بندی آنها . توضیح تمایز سیستمهای تراکنشی و سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای تشخیص سیستمهای حمایت کننده داخلی ارتباط آنها با کارهای مدیریتی. حمایت IT در تهیه زنجیره موجودی که شامل CRM می شود. توضیح ساختار و پیکربندی اطلاعات مقایسه ساختار Client – Server , MainFrame ها و توضیح تفاوت آنها. توضیح انواع اصلی سیستمهای Web-Based و طرز کارشان توضیح محیطهای محاسباتی جدید . چگو …