مدیریت و تشکیلات کارگاهی
فرمت فایل :پاورپینت قابل ویرایش تعداد اسلاید:۹۲ چکیده مطالب : سرفصل هاي درس : • تعريف پروژه و چگونگي شكل گيري آن • انواع روشهاي اجرا از نظر عوامل درگير در اجرا • بررسي فعاليت هاي مديريت طرح، مشاور و پيمانكار • بررسي عوامل درگير در يك كارگاه ساختماني و روابط بين آنها • نظام ارتباطي عوامل كارگاه • انواع پيمان • برنامه ريزي و كنترل پروژه • معرفي ابزارهاي برنامه ريزي و كنترل پروژه • توضیحات روش مسير بحراني تعريف مديريت : مجموعه اقداماتي كه با بهترين كيفيت و كمترين هزينه و در كمترين زمان ممکن دستیابی به اهداف از پيش تعيين شده اي را محقق نماید. تعريف پروژه پروژه، مجموعهاي منحصربهفرد از فعاليتهاي هماهنگشده با نقطة شروع و پايان مشخص ميباشد، كه توسط فرد يا سازماني انجام ميشود تا اهداف مشخصي را در قالب زمانبندي، هزينه و عملكرد از پيش تعريف شده، برآورده سازد. بعبارت ساده تر پروژه تلاشي موقتي بوده كه براي اراية خدمات، يا محصول يا نتيجهاي منحصر بهفرد …