ﭼﯿﭙﺲ ﺳﯿﺐ زﻣﯿﻨﯽ ﻋﻤﺪﺗﺎ” ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﻨﻘﻼت و در ﻣﻮاردي ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﮑﻤﻞ ﻏـﺬاﻫﺎي ﮔﻮﺷـﺘﯽ ﻣـﺼﺮف ﻏﺬاﯾﯽ دارد .در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ در ﺑﺎزار اﯾﺮان ﭼﯿﭙﺲ ﮐﺎﻻﯾﯽ رﻗﺎﺑﺘﯽ اﺳﺖ و ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﺳﻌﯽ دارﻧﺪ ﺑﺎ اراﺋﻪ اﺷﮑﺎل و ﻃﻌﻢ ﻫﺎي ﺟﺪﯾﺪ در ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي ﻫﺎي ﻣﺘﻨﻮع و ﺳﻬﻢ ﺑﯿﺸﺘﺮي از ﺑﺎزار را ﺑﻪ ﺧﻮد اﺧﺘﺼﺎص ، ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻓﺮاوان دﻫﻨﺪ . از اﯾﻨﺮو ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮان رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷد . ﻣﺴﺘﻠﺰم اﺳـﺘﻔﺎده از ﻣـﻮاد اوﻟﯿـﻪ ، از ﻃﺮف دﯾﮕﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﺮﻏﻮب و ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻓﺮآوري و ﻣﺎﺷﯿﻦ آﻻت و ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژي ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ در ﮐﻨﺎر رﻋﺎﯾﺖ ﮐﺎﻣـﻞ اﺳـﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎي ﺑـﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠـﯽ اﺳﺖ .در اﯾﻨﺼﻮرت ﻣﯿﺘﻮان ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺮد …. تعداد صفحات:۶۱ فرمت:pdf استغال زایی:۴۱ نفر …