× بستن تبلیغات



  • خرید تابلو نقاشی از گالری آرت بیکس
  • دانلود مقاله کامل درباره ضرورت بازاريابي تك به تك در كسب رضايت مشتري ۲۱ ص

    لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۲۳   ضرورت بازاريابي تك به تك در كسب رضايت مشتري چكيده در سالهاي اخير كه امكان توليد انبوه زمينه افزايش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم كرده است ، براي توليد كنندگان چاره اي جز جلب رضايت مشتري باقي نمانده است . در هر گوشه اي از جهان صنعتي امروز كه اقتصاد رقابتي ، فضاي انحصاري را در هم مي شكند ، نگرش مشتري مداري و كسب رضايت مشتري ، قانون كسب و كار تلقي شده و عدم رعايت اين قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در اين مقاله سعي شده به مفهوم رضايت مشتري و عوامل سازنده رضايت مشتري در سيستم بازاريابي تك تك و همچنين نمونه هايي واقعي از شركتهايي كه ايده بازاريابي تك تك در روابط بلند مدت با مشتري را در عمل به اجرا در آورده اند پرداخته شود . مقدمه هنر بازارياب امروز “فروش يخچال به اسكيمو” نيست؛ بلكه اسكيمو را به عنوان يك مشتري خشنود، همواره در كنار داشتن است. امروزه بسياري از مفاهيم، تئوري‌ها و كلاً ادبيات مديريت بر محور “مشتري” بازنگري و بازنويسي شده‌اند. “مشتري تاج سرماست!” ديگر يك شعار نيست بلكه …

    با برچسب: , , , , , , , , , ,
    ارسال در : علوم انسانی
    

    ترجمه شده توسط : بسته بندی

    دانلود برتر (IRBARTAR.IR) با هدف دسترسی شما به بروزترین و کاربردی ترین منابع جهت دانلود فایل در سال 1395 تاسیس شده است