لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۳۰ << سايتاينترنتي www.Priceline.com يكي از پيشگامان دراين شكل از حراج معكوس است . هيچ تضميني وجود ندارد كه قيمتي كه شما پيشنهاد داديد كه بپردازيد پايين تر از هر جاي ديگر باشد كه ممكن است شما آن كالا را پيدا كنيد . اما اگر آن قيمت مناسب باشد پس استقبال كنيد . چند درصد از بليطهاي خط هوايي پرايس لاين به عنوان جايزه به كمترين قيمت حاكم فروخته شد . بهاين دليل كه مصرفكنندگان نميتوانستند پيشنهاد قيمتي پايين تر از آن بدهند .اين مورد منبع اصلي سود براياين نوع از بازاريابي است . بعضي از سايتهاياينترنتي محصولات را با جايزههاي بزرگي به قيمت واقعي ميفروشند با قول تخفيف ۱۰۰% از قيمت فروش ۹۰ تا ۶۰ روز ديرتر و بعد از زمانيكه درخواست شود . متأسفانه براي خريداران «بعداً» ممكن است كه به هيچ وقت تبديل شود . از آنجا كه يكي از سايتهاي مهم كه چنين كاري را ميكرد تقريباً ورشكسته شده است . بعضي از نمونههاي جذاب بازاريا …