این تحقیق ، با موضوع با معماران عصر ديجيتال بصورت Word انجام گرفته است.تحقیق برای رشته های اقتصاد مناسب است و در ۱۸ برگه می باشد. شما می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. 1. انديشه هاي فيليپ كاتلر فيليپ كاتلر ( PHILIP KOTLER ) در سال ۱۹۳۱ در شيكاگو متولد شد. ليسانس را از دانشگاه دي پل، فوق ليسانس را در رشته اقتصاد از دانشگاه شيكاگو، دكتري را در همان رشته از MIT و فوق دكتري رياضي را از هاروارد و فوق دكتري علم و فناوري را از دانشگاه شيكاگو اخذ كرد. او از سال ۱۹۶۹ استاد رشته بازاريابي بين المللي دانشگاه نورث وسترن است. اين دانشگاه از اولين مراكزي بود كه در آن بازاريابي تدريس مي شد. نام كاتلر با واژه بازاريابي عجين شده است. او را بي هيچ ترديد پدر بازاريابي ميخوانند. از دهه ۱۹۷۰ كه انديشه بازاريابي پس از دو دهه دوران شكوفايي اقتصادي در غرب و همزمان با ركود ناشي از شوك نفتي و مسائل اقتصادي م …
با برچسب: اقتصاد, انجمن مدیریت آمریکا, بازاریابی, تقسیم بازار, دانلود تحقیق, فیلیپ کاتلر, مدیریت نوین بازاریابی, معماران عصر دیجیتال, پدر بازاریابی
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی