دانلود کنش پژوهی بررسي نگرش معلمان و دانش اموزان به شيوه ها ي ارزشيابي در مدارس متوسطه فرمت فایل word و قابل ویرایش تعداد صفحات ۳۴ قیمت ۲۰۰۰ تومان قسمتی از مجموعه «چكيده» پژوهش حاضر با هدف بررسي رابطه بين ارزشيابي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان راهنمايي بر روي ۶۴ دانش آموز و ۶۴ معلم انجام گرفته است. جهت گردآوري داده ها، ۲ عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، يكي ويژه دانش آموزان با تعداد ۱۰ سئوال و ديگري ويژه معلم با تعداد ۲۰ سئوال تهيه و اجرا شد، كه بعد از تجزيه و تحليل داده ها نتايج حاصل به شرح زير مي باشد: اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبي برگزار شود زيرا اين روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاري براي معلم را راحت تر مي كند. آنها معتقدند كه ارزشيابي به شيوه ي كيفي و توصيفي بهتر است و برگزاري روش عملي و شفاهي ارزشيابي با مشكلاتي مواجه است. اكثر معلّمان از وضع موجود ارزشيابي راضي هستند كه دلايل متفاوتي را براي آن مي توان بيان كرد. ارزشيابي به صورت عملي و شفاهي در تشخيص مشكلات يادگيري فراگيران و رفع ابهامات جزئي آنه …
با برچسب: دانش اموزان, شیوه ها ی ارزشیابی, فایل درسی فرهنگیان, فایل معلم, مدارس متوسطه, معلمان, نگرش
ارسال در : کارآفرینی ، طرح توجیهی
ارسال در : کارآفرینی ، طرح توجیهی