لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۴ بيان مسئله حضور يک فرزند با هوش و درسخوان در خانواده که از همان سالهاي اول تحصيل قابل تشخيص است، وظيفه والدين و به خصوص مادر را صد چندان ميکند. متأسفانه مادران وظيفه خود را در اين ميبينند که بالاي سر فرزندشان بايستند، تا او مشقهايش را بنويسد، از او درس بپرسند، ديکته بگويند و يا حتي بعضي از کارهاي درسي فرزندشان را انجام دهند. هدف و تمرکز همه اين فعاليتها- فرزند- است، اما اين کارها تا چه زماني ميتواند موثر باشد؟ چند درصد از والدين از چنين روشهايي به نتايج موثر و ماندگاري ميرسند؟ مادراني که علاقهمند به پيشرفت مستمر و واقعي فرزندشان هستند، بايد جهت قسمتي از فعاليتها را به طرف خود برگردانند. مادران بايد پا به پاي فرزندان، پيش روند، اما نه در امور درسي، بلکه در رشد فکري و فرهنگي. يک مادر منطقي، در وهله اول انتظار خودش را از خود بالا ميبرد و به آنچه دارد قانع نميشود. او همه وقتش را به امور روزمره و خنثي اختصاص نمي& …