لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۹ تأثیر عوامل فیزیكی كلاس بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان اگر چه رابطهٔ معناداری بین متغیرهای فیزیكی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان وجود ندارد، ولی این متغیرها بر نگرش معلم تأثیرگذار است و نگرش معلم نیز پیشرفت تحصیلی دانشآموزان را تحت تأثیر قرار میدهد. ● چكیده: این مقاله به عنوان گزارشی از یافتههای یك پژوهش گسترده، درصدد است رابطه متغیرهای فیزیكی كلاس درس را با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مورد بررسی قرار دهد. یافتههای مربوط به عوامل انسانی كلاس درمقالهٔ جداگانهای گزارش شده است. به منظور انجام پژوهش، ۷۲ كلاس پنجم به صورت تصادفی طبقهای و ۲۱۸۸ دانشآموز و معلمان این كلاسها ازمدارس ابتدایی استان اصفهان انتخاب شدند. روش مورد استفاده در این پژوهش كمی و كیفی بوده و ابزار جمعآوری دادهها، فرمهای پرسشنامه، مشاهده و آزمون پیشرفت تحصیلی بوده است. تجزیه و تحلیل دادههای كمی پژوهش، با استفاده از نرمافزار آماری SPSS صورت …
با برچسب: اموزانتأثیر, بر, تحصیلی, تحقیق عوامل پیشرفت بر دانش اموزان, دانش, دانشآموزان, عوامل, فیزیکی, پیشرفت, کلاس
ارسال در : علوم انسانی
ارسال در : علوم انسانی