لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۵۵ بررسي روابط اجتماعي اكثر محصولات صنعتي توليد شده يا در حال توليد و يا در دست بررسي و طراحي، بخاطر و براي انسان و در رابطه تنگاتنگ با انسان عصر حاضر و آينده است. بررسي روابط اجتماعي انسان در رابطه با آن توليد و يا طرح از مراحل مهم تحقيقات در يك پروژه است. آگاهي كافي در اين مرحله به طراح كمك ميكند تا به اطلاعات مناسب و با شناخت و بينش دست به طراحي آن محصول بزند. يك طراح صنعتي پيش از هر گونه فعاليت طراحي ابتدا بايد انسان و روابط انساني كه در رابطه با آن طرح ميباشد را شناسايي كند. اين رابطه ثابت كرده كه طرحها و محصولاتي كه بدون توجه به تحقيقات اجتماعي توليد شدهاند عموماً شكست خورده و آن طرح با ناكامي مواجه گرديده است و با نشناختن استفادهگر، او را دچار آزردگي رواني و جسمي نموده است. از آنجائيكه از اهداف طراحان صنعتي در نظرگيري خواستها، آمال و آرزوهاي استفادهگر و همچنين صاحبان و سرمايهگذاران صنعت ميباشد، اين عدم شناخت باعث بروز شكست در توليد و …