لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۱۱۰ اجرا و ارزشيابي يادگيري بعد از خواندن اين فصل شما قادر خواهيد بود: مزايا و معايب روشها و تكنيك هاي مختلف آموزشي را شرح دهيد. ۲- دربارة روشها و تكنيك هاي متناسب با حيطه هاي ادراكي، عاطفي و روان حركتي بحث كنيد. ۳- يك تجزيه و تحليل وظايف (شرح وظايف) تأليف كنيد. ۴- روشهايي كه با آنها آموزش سازمان يافته و مداوم را فهرست كنيد. ۵- اهداف ارزشيابي آموزشي را شناسايي كنيد. ۶- انواع مختلف ارزشيابي را شرح دهيد. ۷- يك طرح درس تهيه كنيد. ۸- ارزشيابي كمي را با كيفي، ارزشيابي هنجار مرجع را با ارزشيابي معيار مرجع، روايي را با پايايي مقايسه نموده و تمايز دهيد. ۹- يك سخنراني آموزشي براي يك گروه مخاطب خاص، طراحي، اجراء و ارزشيابي كنيد. چگونه متخصصان رژيم شناسي مي توانند مراجعين و كارمندان را بطور موفقيت آميز آموزش دهند؟ براي مراجعين، رژيم شناس خواستار ارتقاء سلامتي و كاهش خطر بيماريهاي مزمن است و براي كارمندان خواستار افزايش توانايي هاي آنان در انجام وظايف است. مراحل مقدماتي در طراحي يادگيري در فص …
با برچسب: اجرا, ارزشیابی, تحقیق, تحقیق درباره اجرا و ارزشیابی یادگیری, درباره, و, یادگیری, یادگیریاجرا
ارسال در : کتاب ، جزوه
ارسال در : کتاب ، جزوه