برند و شخصیت برند، مبانی نظری و پیشینه تحقیق
فهرست مطالب ۲-۱ برند و شخصیت برند . ۱ ۲-۱-۱ﻣﻔﻬﻮم ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ . ۱ ۲-۱-۲ ابعاد شخصیت برند . ۴ ۲-۱-۲-۱ برون گرایی .. ۴ ۲-۱-۲-۲ ﺳﺎزﮔﺎري .. ۴ ۲-۱-۲-۳ با وﺟﺪان . ۴ ۲-۱-۲-۴ روان رنجور ﺧﻮﯾﯽ .. ۴ ۲-۱-۲-۵ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﺗﺠﺮﺑﻪ . ۵ ۲-۱-۳ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ و ﺷﮑﻞ دﻫﯽ ﺑﻪ ادراك .. ۵ ۲-۱-۴ ﺗﺼﻮﯾﺮ برند . ۵ ۲-۱-۵ ﻫﻮﯾﺖ برند . ۶ ۲-۱-۶ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ و رﺟﺤﺎن ﺑﺮﻧﺪ . ۹ ۲-۱-۷ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي ﺗﺮﻓﯿﻌﯽ .. ۱۰ ۲-۱-۸ اﻋﺘﺒﺎر برند . ۱۱ ۲-۱-۹ اعتماد برند . ۱۲ ۲-۱-۱۰ ارتباط برند . ۱۳ ۲-۱-۱۱ وفاداری برند . ۱۴ ۲-۱-۱۲ ﻣﺪل ﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ . ۱۵ ۲-۱-۱۲-۱ ﺗﺮﻓﯿﻌﺎت ﻓﺮوش … ۱۶ ۲-۱-۱۲-۲ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ . ۱۶ ۲-۱-۱۲-۳ ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪ . ۱۷ ۲-۱-۱۳ دﯾﺪﮔﺎه ﻫﺎي ﻣﻮﺟﻮد در ﺧﺼﻮص ﺑﺮﻧﺪ . ۱۹ ۲-۱-۱۳-۱ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺤﺼﻮل . ۱۹ ۲-۱-۱۳-۲ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺳﺎزﻣﺎن . ۱۹ ۲-۱-۱۳-۳ برﻧﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺷﺨﺺ … ۱۹ ۲-۱-۱۳-۴ ﺑﺮﻧﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺳﻤﺒﻞ و ﻧﻤﺎد . ۱۹ ۲-۴ پیشینه تحقیقات انجام شده درباره تحقيق .. ۲۰ ۲-۴-۱ پیشینه داخلی تحقیق .. ۲۰ ۲-۴-۲ پیشینه خارجی تحقیق . ۲۲ منابع . ۲۴ …