فرمت فایل: ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ ) حجم فایل: (در قسمت پایین صفحه درج شده ) تعداد صفحات فایل: ۱۲ کد محصول : ۰۰۱Shop فروشگاه کتاب : مرجع فایل قسمتی از محتوای متن مقدمه : تلويزيون و اهميت آن : جامعه شناسان بر قدرت بيشتر رسانه هاي تلويزيوني در مقابل ساير رسانه ها تاكيد مي ورزند و در برخي موارد از تلويزيون به عنوان پرقدرت ترين رسانه نام مي برند. تلويزيون از حدود سالهاي ۱۹۵۰ به بعد به صورت كالاي مصرفي عمومي مطرح شد؛ خانواده ها به سرعت آن را پذيرفتند و در محدوده هاي خانوادگي وارد كردند. اين رسانه ها نسبت به ساير رسانه ها مزايايي دارد كه پخش و گستردگي آن را در ميان عموم امكان پذير مي باشد. بر خلاف مطبوعات كه خواننده بايد دست كم سواد و يا حتي در بسياري موارد، سواد و فرهنگ بالا داشته باشد. به طور كلي تلويزيون بهترين رسانه براي افراد بي سواد يا كم سواد است. نتايج تحقيقات مختلف از جذب شدن كودكان به سوي تلويزيون هم خبر مي دهد. با ورود يك دستگاه تلويزيون ب …