لینک خرید و دانلود در پایین صفحه تعداد صفحات:۳۳ فرمت :word فهرست مطالب چکیده ۴ مقدمه. ۵ توصيف مسئله و وضيت موجود. ۵ گردآوری شواهد ۱٫ ۹ تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی.. ۹ یافته های علمی.. ۱۰ مشاهده ۱۲ پیشینه تحقیق: ۱۴ تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها ۱۵ ارائه راه حل های پیشنهادی وبررسی راه حل ها ( شواهد ۲) ۲۸ منابع. ۳۳ چکیده عدهاي كنترل رفتار فراگيرندگان و تسلط بر عوامل رفتاري آنان را انضباط مي نامند, برخي معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهي در محيط مدرسه و كلاس است، به نحوي كه سبب افزايش يادگيري شود. پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،۱۳۷۳ ، ص ۸۰) در سال تحصیلی اخیر شاهد مسأله ي بي انضباطي بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخي همکاران مي شد، بودم. تقريباً هفته اي سه بار و هر هفته يكي از همكاران مي ناليد در حالي كه از شدت عصبانيت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر مي شد و معمولاً ه …