لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه: ۱۳ فهرست و توضیحات: کلاچ دستگاه درگیرکننده (کلاچ): مواد اولیه ی کلاچ : دستگاه مبدل لنگر(گيرباکس) قسمتهای مختلف دستگاه مبدل لنگر(گیرباکس ) ۱- شفت کلاچ : ۲-دنده ی کلاچ : ۳-دنده ی پایین کلاچ : کلاچ دستگاه درگیرکننده (کلاچ): نوع کلاچ اصطکاکی متداول در ماشین های سواری و اکثر ماشین های باری از نوع کلاچ یک صفحه ای با اصطکاک خشک است. در بعضی از خودروهای سنگین و بعضی از سوپراسپرت ها و همین طور اکثر دستگاههای انتقال قدرت اتوماتیک کلاچ های چند صفحه ای و با اصطکاک روغنی (هیدرولیکی) به کار می روند. منظور از طراحی و ساخت و کاربرد کلاچ در صنایع اتومبیل : کلاچ وسیله ای برای جدا کردن دستگاه مولد قدرت (موتور) از سایر قسمتهای استفاده کننده از قدرت می باشد. قطع کردن نیرو یا لنگر به دلایل زیر لازم است: ۱- افزایش و ذخیره ی لنگر مورد نیاز برای به حرکت دراوردن چرخ ها ۲- سهولت در تعویض دنده ۳- با گرفتن کلاچ در هنگام راه اندازی موتور (استارت) لنگر اینرسی قسمت …
با برچسب: دانلود تحقیق درمورد کلاچ و گیربکس, دستگاه درگیرکننده (کلاچ), دستگاه مبدل لنگر, مقاله درباره کلاچ و گیربکس, کلاچ, گیربکس
ارسال در : فنی و مهندسی
ارسال در : فنی و مهندسی