پاورپوینت تاریخ و جغرافیا: شالوده فهم فرهنگ(فصل سوم کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان) در ۲۱ اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینار درس بازاریابی بین الملل تهیه شده است. برگرفته از کتاب محیط فرهنگی بازارهای جهان تألیف Cateora and Graham می باشد. موارد مورد بحث ۱- اهمیت جغرافیا در بازاریابی جهانی ۲- اهمیت تاریخ در بازاریابی جهانی موارد مورد بحث در جغرافیا – موقعیت و وضعیت جغرافیایی – مسئولیت اجتماعی و مدیریت محیطی – گرایش و تمایلات جمعیتی – مسیرهای تجاری- بازرگانی – حلقه های ارتباطی جغرافیا و بازاریابی بین الملل – بازاریابان بین المللی باید بدانند که شاخصه های جغرافیایی منحصر به فرد بر بازار محصولاتشان اثر خواهند گذاشت. – بازاریابان نیازمند دریافت پاسخ سوالاتی در زمینه اینکهچگونه موقعیت جغرافیایی بر قیمت،ترفیع،مکان،محصولات،مردم و سیاست ها اثر خواهد گذاشت،می باشند. دسته بندی: پاورپوینت تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر تعداد اسلاید: ۲۱ قیمت: ۵۳۰۰ فرمت: قابل ویرایش …