لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:۸ معيارهاي طراحي ساختمانهاي آموزشي اگر بخواهيم معيارهاي طراحي يك پرديزه و ساختمان هاي دانشگاه را جمع آوري كنيم، و بايدها و نبايدها و محدوديت ها را شناسائي كنيم اهم آنها بدين قرارند: – سيستم آموزشي (گروهي يا دانشكده اي) بايد مشخص و سپس بر آن اساس برنامه كالبدي تهيه و تدوين گردد. – با توجه به تحولات سيستم آموزشي و علمي و متغير بودن پذيرش رشته ها و گروه ها، طرح بايد از انعطاف پذيري برخوردار باشد، به صورتي كه ايجاد تغييرات در طول عمر دانشگاه كه حدود ۲۰۰ سال است و در زمان بهره برداري به سهولت امكان پذير گردد. – شرايط اقليمي محل بايد مورد توجه قرار گيرد و خصوصيات معماري و بافت مجموعه متأثر از آن باشد. – مسائل مربوط به زلزله خيزي محل اجراي طرح مورد نظر قرار گيرد. – در شكل گيري مجموعه به تناسبات و مقياس انساني توجه شود. – نحوه گسترش و توسعه ساختمان ها به صورت شعاعي باشد، به نحوي كه احداث ساختمان هاي جديد مانع بهره برداري تدريجي از ساختمان ها نشود. – در انتخاب مصالح …
با برچسب: تحقیق درباره اندازة فضاهای آموزشی, تحقیق درمورد اندازة فضاهای آموزشی, مقاله اندازة فضاهای آموزشی
ارسال در : عمومی و آزاد
ارسال در : عمومی و آزاد