لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: ۸ اختلالات حركتي در حوزه مشكلات ويژه يادگيري تهيه و تدوين: حميد گازراني مركز آموزش و توانبخشي مشكلات ويژه يادگيري شماره يك- مشهد ********************** در سالهاي اخير اهداف آموزشي در دو حيطه شناختي و عاطفي مورد توجه قرار گرفته و از آنها به عنوان راهنماي عملي در جهت رشد و تكامل هدف هاي متوالي و زنجيره اي استفاده گرديده است. اما در حيطه رواني- حركتي طبقه بندي هاي عملي و كاربردي بسيار محدود بوده است. فكر طبقه بندي اهداف تربيتي براي مطالعه آسانتر در سال ۱۹۴۸ توسط گروهي از متخصصان تعليم و تربيت و سنجش در سه حيطه شناختي، عاطفي- رواني و حركتي مطرح گرديد. كتاب اول اين گروه توسط بلوم و همكاران در سال ۱۹۵۶ و كتاب دوم درسال ۱۹۶۴ توسط كرات هول و همكاران منتشر گرديد. در حيطه رواني- حركتي طبقه بندي هاي بسياري ارائه گرديده است كه مي توان به كارهاي راكسيدل (۱۹۵۰)، گيلفورد (۱۹۵۸)، سيمپسون(۱۹۶۶)، كيبلر و همكاران (۱۹۷۰) اشاره نمود. اما كارهاي آنيتا.ج.هارو در اين زمينه از معروفترين آنها است. اين نظريه با است …