پاورپوینت بازاریابی عصبی 97اسلایدهمراه باتصویر تعدادی اسلاید به زبان انگلیسی میباشند تعریف بازاریابی عصبی: بازاریابی عصبی تمام عملیات بازاریابی است که با توجه به عملکرد مغز و علم عصب شناسی انجام می شود. احزا مغز .۱مغز جدید: داده های منطقی را تحلیل می کند و فکر کردن تخصص آن است. در دوران کودکی، کمتر فعالیت دارد. ● .۱مغز قدیم: جایگاه احساسات و هیجانات است و بر اساس احساسات و هیجانات تصمیم گیری می کند. بدون دلایل منطقی تصمیم می گیرد که چیزی را بخرد. در دوران کودکی فعالتر است. مثلا در مورد روزه، مغز جدید می گوید نخوریم، اما مغز قدیم می گوید گرسنه ای، بخور. …