لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات ۱۳ خلاصه: براي برقراري ارتباط مطلوب و نگهداشتن آن، سرويس دهي به مشتري يكي از موارد لازم و ضروري است. بسياري از شركتها تمايل دارند تا هزينه هاي مربوط به چنين خدماتي را (تا حد امكان) كاهش دهند. آنها با استفاده از ابزارهاي IT بدنبال راه حلي كارآمد و مؤثر هستند. اين مقاله در مورد اينكه چنين سرويس هايي، چگونه قابليت انعطاف پذيري و ميزان اطمينان از يك سيستم را مي تواند افزايش دهد بحث كرده و چگونگي آن را توضيح مي دهد. مقدمه: با عمومي شدن و توسعه اقتصاد جهاني، فرآيندها و عملياتهاي ساخت و توليد در زمينه كيفيت محصول نهايي و ارائه سرويس و خدمات پس از فروش به مصرف كننده با چالشهاي بزرگي مواجه شده است. طراحي بر اساس حمايت بيشتر از مشتري و متمركز كردن فرآيند توليد تا حد امكان صورت گرفته است. تلاش بر اين است كه مدت زمان سرويس دهي كالا را به (بيش از) ۲۰ سال برسانند. سازندگان، براي بهره برداري بهتر از كالا توسط مصرف كننده و در نتيجه افزايش طول عمر كالا، توصيه هايي را به مشتريان ارائه كنند. تمامي موار …