لینک پرداخت و دانلود در “پایین مطلب” فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات ۲۱ تقريباً ۲۰% از كل هيدروكربن هايي كه از اتومبيل متصاعد مي گردند از منابع تبخير ناشي ميشود. سيستم كنترل انتشار تبخير (EVAP) به گونه اي طراحي شده تا بخارهاي سوخت را كه به طور نرمال در سيستم سوخت ايجاد شده ذخيره و دفع كند. سيستم EVAP اين بخارها را به چند راهه مكش تحويل مي دهد تا همراه با تركيب طبيعي هوا و سوخت سوزانده شود. اين بار سوخت نيز حين دورة هاي عمليات حلقه بسته اضافه ميشود در حالي كه تجهيزات مازاد را ميتوان بوسيله سيستم كنترل سوخت حلقة بسته اداره كرد. عمليات ناقص سيستم EVAP مي تواند مشكلات كنترلي حادي به وجود بياورد مثل عدم موفقيت در آزمايش Two speed يا آزمايش پاكسازي و يا فشار تبخيري پيشرفته ۸۸/۱٫ سيستم EVAP دقيقاً طراحي ميشود تا فشارهاي ثابت مخزن سوخت را بدون اينكه اجازه دهد بخارهاي سوخت وارد اتمسفر شوند، نگه دارد. بخار سوخت معمولاً در نتيجه تبخير در مخزن سوخت بوجود مي آيد. سپس وقتي فشارهاي مخزن سوخت بيشتر ميشود، وارد محفظة زغال چوب مي شود. وقتي شرايط عمليات ميتواند افزوده هاي …