طرح بازاریابی کیف چرمی ۲۳ صفحه ورد فهرست مطالب طرح بازاریابی کیف چرمی.. ۲ ۱- مقدمه. ۲ ۲- تجزيه و تحليل موقعيتي.. ۲ الف) محيط موقعيتي.. ۵ ب) محيط خنثي.. ۸ ج) محيط رقابت… ۸ د) محيط شركت… ۱۰ ماتريس SWOT.. 10 3- بازار هدف.. ۱۲ ۴- مسائل و مشكلات و فرصت ها ۱۶ ۵- اهداف بازاريابي.. ۱۹ ۶- استراتژي بازاريابي.. ۲۰ ۷- تاكتيك هاي بازاريابي.. ۲۱ ۸- اجرا و كنترل.. ۲۲ ۹- خلاصه. ۲۳ طرح بازاریابی کیف چرمی ۱- مقدمه واقعيت مهمي كه امروزه نيازمند تفكر ميباشد اين است كه رشد و توسعه صنايع بدون طراحي و اجراي استراتژي مناسب مقدور نميباشد. يكي از مهمترين استراتژيهاي توسعه صنايع مخصوصاً صنايع كوچك، ايجاد خوشههاي صنعتي است. در حال حاضر نزديك به سه دهه است كه توسعه صنعتي مبتني بر مدل خوشههاي صنعتي، به عنوان يك استراتژي نوين مورد توجه برنامه ريزان و سياستگذاران در كشورهاي صنعتي و در حال توسعه ميباشد . با توجه به اينكه كيف چرمي از محصولاتي مي باشد كه همه اقشار جامعه مصرف كننده و مشتري آن مي باشند ، مي تواند براي ت …