قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : تعداد اسلاید : ۱۹ اسلاید موضوع : بازارهای مصرف کنندهعوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده مقدمه : بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از ۲۵۰ میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از ۳۰ تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد . فهرست: مدل رفتار مصرف کننده :خصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده: عوامل فرهنگی :عوامل اجتماعی :عوامل شخصی :عوامل روانی : مدل رفتار مصرف کننده: فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – …